Warning!!! This is a personal blog owned by a-girl-not-yet-a-woman, so she's a lady. She has her own view about the world. Please ignore the words-spelling-sentences-grammatical error that girl (I) used. If you want to copy any links, topics, pictures just let me know and link it back here. Thank you.

Saturday, March 20, 2010

Happy Birthday Abah!!!


Happy birthday Abah!!!!

Alhamdulillah, arini besday abah (20March 2010)......birthday abah yg ke brp ek?? cpt teke?? xdpt teke, kire la sdiri......when I was born, he was 44 yrs old (i kan bb xcdent)......noWWW??? u kire la sdrik k!!~

Ya Allah, panjangkanlah umur abahku, berikanlah beliau kesihatan yg baik & berpanjangan agr dpt b;ibadah kpdMu!!! Amin....amin....ya rabbal alamin~~
(mak bc post ni msti jelez....hehe, obviously daddy loves me more, so tht;s y I luv him soooooooooo MucHHHH)

Abah is my hero!! (tbukti smlm.....he calms me down....)
He is d best father in d world,
He knows to cook, [ok la, dlu2 bila mak demam, abah la yg msk]
He is my driver, [dulu , kini, n kdg2....sbb skrg die dh bg kete kat aku, slh 1 sbb i syg lebih kt abah...........coz mommy said....NO NO CAr, but said....YES!!heee]
He is my father, my friend
He is handsome [ ini benar, kwn2 pn kt gtu, smpi kate.....xcaye la ayh u dh over 60s.....yes he is....ok!!]

Dan aku slalu bdoa aku dpt b'bakti kpd ibubapaku smpi bile2........[mak, tht's d reason y I dun wanna get married early....huhu.....sbnrnye alsn sbb xde calon...huhu....tu r keje mrejek org jer...pdn muke......tp xksh la....xbest pn org2 yg pnh propose tuh...] Sbb pe x best???? sbb aku blom jpe laki yg seBest my Father, bkn la sbjik....tp best!!!~ sum1 who will be a good father 4 my future children~~



~Gmbr hiasan~


P/s: plz pray 4 me & my friends & sp2 saje lah for our success in final exm (26/3-7/4) OSCE xtau ble......igt xmo update, tp sbb post ni ku gagahkn diri!!