Warning!!! This is a personal blog owned by a-girl-not-yet-a-woman, so she's a lady. She has her own view about the world. Please ignore the words-spelling-sentences-grammatical error that girl (I) used. If you want to copy any links, topics, pictures just let me know and link it back here. Thank you.

Wednesday, May 23, 2012

kerepek2...

Pejam celik pejam celik, dh hampir 11 bulan jgk aku bekerjaya...
Cepat betol ms berlalu
Paling aku ingat memori di tingkatan 1 ke 2, ms tu bsame kwn2, g smayang kt surau sekolah, dorg ni ank2 PNB, duk asrama. smbil bguro dgn ira n safur... jom kte pejam celik celik pejam, sedar dh 18 tahun, xyah g skolah dh mcm skrg.
Hurmmm... kenangan, aku xtau dorg msih igt ke situasi ms tu, tp yg pasti msih segar d ingatan aku.

Dan skrg bkn takat 18, 25 tahun sudah... so bout 10 yrs back dh peristiwa tu...

Manusia berubah zmn berubah, dlu mgkin u alwiz chit-chat and meet each other, but now u rarely speak n see each other.
Dulu ms skolah aku la tyco IT bagai, nk edit blog ke website ke, fullamak terrer beb!!! hehe aku ade website, kagumm kan? But now, ko nk suh aku wat website, harommmm..... nk bkk ikot site mn pn xtau dh. Dh jd less-tech-savvy sudah....

Dlu klu ske ejek ur elder siblings sbb xreti dload lagu, now, i guess my lil kazen gelak on me coz xreti dload movie.. haishhhh.... lol

Tapi aku tau, zmn berubah, u cannot be young forever, but heyyyyy.... u alwiz can look young n think young ok!!! hihi

(mende la aku merepek ni kan??)

message di cnie, u cannot alwiz be young, healthy all the time. But u can make some effort to maintain ur health. Please doakn aku diberikan kesihatan yang baik utk hari2 mendatang.... dan sy doakan semua readers pun sihat2 selalu. Smoge kesihatan yg baik diberikanNya , dapatlah kte beribadah dan terus berdoa untuk kesejahteraan umat Muhammad di akhir zmn ni.

Akhir kalam (ecehhh....) , semoga muslimin muslimat, mukmin mukminat, dan level yg lg tinggi semuanyaaa berada di bwh lindunganNya, InsyaAllah... aminnn ya rab al amin :D